LinkedIn stał się najpopularniejszym portalem do poszukiwania pracy, ale także promowania siebie jako marki własnej. Najbardziej powszechny jest poza naszymi granicami, ale trzeba przyznać, że w ostatnich latach jego rozwój mocno przyspieszył także w Polsce.
To przede wszystkim platforma, na której możesz zaprezentować, jak profesjonalną osobą jesteś, jakie posiadasz doświadczenie, kogo znasz i z kim pracowałeś. Pracownicy korzystają z ofert pracy, które codziennie wyświetlane są w przejrzystej formie, a także pokazują innym, czym się interesują oraz co jest dla nich ważne. Nic więc dziwnego, że szczególnie istotne są tu wymiary grafik na LinkedIn, których zastosowanie świadczy o naszym profesjonalizmie i skrupulatności.
LinkedIn – wymiary grafik
Konto prywatne
- Zdjęcie profilowe – 400 x 400 px.
- Zdjęcie w tle – 1584 x 396 px, max. rozmiar pliku to 8 mb.
- Zdjęcie w tle do artykułu – 744 x 400 px, max. rozmiar pliku to 10 mb.
Konto firmowe
- Logo/firmowa grafika – 300 x 300 px.
- Zdjęcie w tle – 1536 x 768 px, max. rozmiar pliku to 8 mb.
Niektóre wymiary są wspólne dla obu typów kont występujących na LinkedIn. Będą to:
- Grafika do wpisu z linkiem – 1200 x 628 px, max. rozmiar pliku to 5 mb.
- Grafika do wpisu bez linku – 1200 x 1200 px, max. rozmiar pliku to 5 mb.
- Wideo do wpisu – od 256 x 144 px do 4096 x 2304 px, rozmiar pliku od 75 kb do 5 gb.
LinkedIn jest jedną z najbardziej rozbudowanych platform, które zapewniają kontakt z pracodawcami, rekruterami, a także pomiędzy pracownikami. W otaczającym nas świecie, gdzie coraz większa część społeczeństwa pracuje w biurze, jest to ważny portal, na który z pewnością warto zwrócić uwagę i założyć tutaj swój profil, pamiętając o profesjonalizmie przy wyborze wymiarów grafik na LinkedIn.