Loading...

Co powinna zrobić agencja marketingowa, aby pozyskać dla Ciebie klientów?

Rywalizacja w sieci trwa 24/7 i w każdej chwili możesz zyskać lub stracić klientów na rzecz innego przedsiębiorstwa. Agencja marketingowa ma na swoim pokładzie doświadczonych specjalistów, którzy serią precyzyjnie dobranych działań, zwiększą grono Twoich kontrahentów. 

Audyt

Agencja przeprowadzi dokładny research Twojej grupy docelowej, aby upewnić się, do kogo mają być kierowane wszelkie komunikaty promocyjne. Dokładny audyt strony pozwoli na ustalenie jej zalet i wad. Dzięki temu zostaną zaplanowane akcje doprecyzowane do Twoich potrzeb. Agencja będzie wiedzieć, kto ma oglądać jej publikacje i w jaki sposób do nich dotrzeć.

Optymalizacja

Specjaliści od SEO skonstruują adres url przyjazny dla odczytu zarówno przez użytkowników jak i boty Google. Sprawdzą szybkość, z jaką ładuje się Twoja strona i czy wszystkie linki prowadzą do odpowiednich landing page’ów. Powstaną adekwatne do tematyki grafik opisy alt i sprawdzona zostanie waga każdego dodanego obrazka, aby nie obciążał on witryny swoimi rozmiarami. Zostaną podjęte kroki prowadzące do prawidłowej indeksacji domeny, co zapewni jej wiarygodność w oczach wyszukiwarki.

Dobór słów kluczowych

Dzięki narzędziom do SEO wybrane zostaną frazy kluczowe, na które pozycjonuje się Twoja firma. Pojawią się one w opisach produktów, na stronie głównej oraz we wpisach blogowych, które warto tworzyć, aby pokazać się odbiorcom jako znawca danej branży. Dłuższe teksty to świetna okazja do wprowadzania fraz z „długiego ogona”, o czym doskonale wie każdy doświadczony copywriter. Deskrypcje sprzedawanych towarów powinny być ciekawe, a przy tym oryginalne dla każdego modelu. Osoba odpowiedzialna za content na Twojej stronie powinna unikać jego duplikowania i mieć pewność, że nic w nadmiarze podobnego nie pojawiło się na witrynach konkurencji.

Systematyczna analiza

Pozycjonowanie jest długotrwałym procesem, którego efekty widać po kilku miesiącach od wprowadzenia zmian. Dlatego właśnie agencja marketingowa będzie mieć stale pod kontrolą sytuację Twojej strony w wynikach wyszukiwarki. Dzięki dokładnej analizie danych dowie się, które podjęte działania przynoszą zyski, a z których należy zrezygnować, ponieważ nie przynoszą zakładanych rezultatów. Będzie dostosowywać swoje kolejne kroki na bieżąco, aby zapewnić Ci jak najwyższą jakość oferowanych usług.

Powyższe elementy pracy agencji interaktywnej zapewnią Ci wzrost popularności w Google Search. Wiąże się to z większą widocznością w sieci, a co za tym idzie: więcej osób klinie w adres Twojej firmy -> dowie się o Twojej ofercie -> skorzysta z niej -> poleci Cię swoim znajomym. Ten prosty schemat to szansa na zwiększenie zysków i poszerzenie grupy odbiorców.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@johnschno

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *