Loading...

Jak wybrać agencję, która poprowadzi kampanię Google Ads?

Reklama w Google jest jedną z form działań marketingowych, jakie można prowadzić w internecie. Przed wyborem agencji, której zamierzamy zlecić poprowadzenie płatnej kampanii, koniecznie należy sprawdzić, czy posiada ona doświadczenie z zakresu reklam PPC (ang. pay per click). Dowiedz się, co powinna Ci zaoferować firma, która ma na swoim koncie sukcesy z zakresu prowadzenia kampanii Google Ads.

Reklama PPC – jakiej agencji ją zlecić? 

Profesjonalna agencja SEM, która zajmuje się reklamą PPC powinna zacząć od przygotowania dla Twojej firmy indywidualnego planu i oferty, która odpowiada potrzebom biznesowym oraz uwzględnia specyfikę branży. Zwróć uwagę, czy specjaliści z agencji SEM pytają o Twoje cele biznesowe i budżet, jaki możesz przeznaczyć na kampanię. Istotne, by agencja sama zaproponowała adekwatne słowa kluczowe, które będą wykorzystane w reklamie, np. frazy z lokalizacjami, jeśli kampania jest dedykowana na rynek lokalny. Współpraca z firmą oferującą usługi PPC powinna być oparta o elastyczne warunki i najlepiej, gdyby obie strony były otwarte na negocjacje. 

Warunki współpracy z agencją SEM

Podczas negocjacji i ustalania warunków współpracy, zwróć uwagę na kilka szczególnie ważnych elementów, które są istotne dla kampanii Google Ads:

  • Modele rozliczeń – firma może zaproponować prowizję za obsługę kampanii i ustalić jej wysokość w zależności od wysokości budżetu przeznaczonego na całą kampanię. Usługa Google Ads może być także prowadzona w ramach opłaty abonamentowej. 
  • Formy/rodzaje reklamy Google Ads – w zależności od specyfiki biznesu, specjaliści powinni wybrać dla Ciebie konkretne rodzaje reklamy, które sprawdzą się najlepiej,
  • Analiza efektywności kampanii Google Ads – agencja PPC, posiadając dostęp do Twojego konta Google Ads, ma możliwość dokładnego zmierzenia efektów kampanii, m.in. wgląd w konwersje, czy stawki CPC.
  • Cena usługi –  całkowita cena przeprowadzenia kampanii Google Ads obejmuje budżet kampanii oraz opłatę za wykonanie usługi przez specjalistę. Agencje, które są Partnerami Google, posiadają kupony Google Ads, które uprawniają do zniżek na pierwszą kampanię.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@mluotio83

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]