Oprócz możliwości założenia profilu prywatnego na Facebooku, mamy również opcję założenia i prowadzenia strony firmowej. Możemy na niej publikować a co za tym idzie reklamować naszą markę. Jak założyć fanpage na Facebooku?
Marketing internetowy na Facebooku
Marketing internetowy w dzisiejszych czasach odgrywa ogromną rolę. By zaistnieć z konkretną marką na rynku, musimy reklamować się poprzez Internet. Idealnym do tego miejscem jest Facebook. Posiada on 2 miliardy aktywnych użytkowników, dzięki czemu z łatwością dotrzemy do interesującej nas grupy docelowej. Za pośrednictwem fanpage zwiększymy rozpoznawalność marki, dotrzemy do potencjalnych klientów. Facebook oferuje nam wiele ciekawych i użytecznych narzędzi, dzięki którym możemy w prosty sposób zamieszczać warte zapamiętania treści. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców możemy skorzystać z kampanii reklamowych. Są one płatne, jednak dzięki nim powiększamy ilość osób lubiących nasz fanpage a co za tym idzie, zwiększamy sprzedaż oferowanych produktów.
Jak założyć fanpage na Facebooku?
- Krok 1. Utwórz stronę – Przed zalogowaniem na Facebooka, na stronie startowej odnajdujemy ikonę – “Utwórz stronę”. Po kliknięciu w nią Facebook przekieruje nas do logowania a następnie do tworzenia fanpage.
- Krok 2. Wybór kategorii – Musimy zastanowić się, która kategoria najlepiej określi nasz produkt. Chcąc reklamować produkty lub firmę, należy wybrać kategorię “Firma lub marka”.
- Krok 3. Nazwa fanpage oraz dodanie podkategorii – Wybór nazwy jest najważniejszym etapem zakładania fanpage. To od tego zależy jak będziemy się wyświetlać potencjalnym odbiorcom. Dzięki zdefiniowaniu podkategorii w dokładny sposób opiszemy swoją firmę.
- Krok 4. Przejdź do strony – Posiadamy już swoją stronę na Facebooku. Możemy ją teraz moderować w dowolny sposób.
Jak często publikować posty na fanpagu?
Jak zdobyć szybko dużą ilość polubień dla swojego fanapage?