Loading...

Pozycjonowanie w mapach Google – dla kogo jest to dobra promocja?

Jeżeli chcesz być na biznesowej fali, musisz nieustannie poszukiwać nowych rozwiązań dla swojej firmy. Konkurencja nie śpi, a rywalizacja z nią jest coraz trudniejsza. Właśnie dlatego musisz postawić na skuteczne sposoby promocji, a jednym z nich jest obecność w internecie, a jeszcze dokładniej w mapach Google. Sprawdź, jak zyska na tym Twoja firma. 

Pozycjonowanie w Google Maps dla tych, co działają lokalnie 

Google jakiś czas temu stworzyło mechanizm, który polega na tym, że wyniki w wyszukiwarce są powiązane z naszą lokalizacją. Widać to bardzo wyraźnie zwłaszcza wtedy, gdy szukamy lokalnych firm usługowych – fryzjerów, kosmetyczek, dentystów, hydraulików lub mechaników. Bardzo często nad wynikami organicznymi prezentowane są mapy Google, a wraz z nimi firmy, które prowadzą swoją działalność w najbliższej okolicy. Znalazły się tam, ponieważ zadbały o właściwą optymalizację wizytówki Google Moja Firma. Dla lokalnych właścicieli firm to świetny sposób na pokazanie się w internecie i przyciągnięcie nowych klientów. Jeżeli też chcesz bardziej skutecznie promować swoją działalność, postaw na pozycjonowanie lokalne. 

Jak zacząć, czyli pozycjonowanie w Google Maps od początku

Założenie wizytówki Google Moja Firma to pierwszy krok do widoczności Twojej firmy w mapach Google. Jej stworzenie nie jest skomplikowane, ale będzie wymagało dokładnego przemyślenia tego, co się w niej znajdzie, zaczynając od opisu działalności, kończąc na określeniu godzin otwarcia. Jeżeli chcesz, aby wizytówka była bardziej atrakcyjna, dodaj do niej zdjęcia, zadbaj o to, aby klienci chcieli podzielić się opiniami na temat Twoich usług i odpowiadaj na ich recenzje. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie optymalizować swoją wizytówkę GMF, możesz to zadanie powierzyć sprawdzonej i skutecznej agencji SEO. Pracujący w niej specjaliści zadbają kompleksowo o Twoje pozycjonowanie w mapach Google

Co zyskasz dzięki wizytówce Google Moja Firma?

Twoi klienci są w internecie, Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki Google i Twoi klienci szukają za jej pomocą produktów i usług. Właśnie dlatego powinieneś wykorzystać potencjał Google Maps. Gdy zadbasz o widoczność w Google, Twoja firma stanie się bardziej rozpoznawalna dla klientów. Zyskają oni możliwość zapoznania się z podstawowymi informacjami, jak pracujesz, gdzie i w jakich godzinach. Do wizytówki GMF możesz też dodać adres swojej strony internetowej, a przez to zachęcić do szerszego zapoznania się z usługami.

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@cardmapr

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *