Loading...

Profil na FB czy strona internetowa? Na co powinna postawić nowoczesna firma?

Dobre pozycjonowanie w internecie stanowi bazę dla wielu działań marketingowych. Pozyskiwanie klientów za pośrednictwem firmowej strony jest zupełnie powszechną praktyką. Często jednak podnoszona jest wątpliwość co do opłacalności utrzymywania strony www, gdy istnieją tańsze alternatywy jak profile Facebook…

Złe pytanie, myląca odpowiedź

Specjaliści od sprzedaży od lat kuszeni są milionami aktywnych użytkowników na Facebook-u. Tworząc profile mają nadzieję na zbudowanie dużej grupy odbiorców i skierowanie ich na tradycyjne kanały sprzedaży i strony www. Ujawnia się w tym niezrozumienie zasad działania Facebook-a przez osoby, dla których internet jest naturalnym środowiskiem pracy i kontaktu. Dla przeciętnego użytkownika Facebook nie jest tablicą ogłoszeń, czy portalem społecznościowym. Jest złotą klatką zaspokajającą wszelkie jego potrzeby – jedynym internetem który zna. Oznacza to, że osoby korzystające ze strony firmowej i osoby, które firma może pozyskać przez Facebook to dwie różne grupy.

Czas się zadomowić

By przekonać nas do prowadzenia swojej działalności przez Facebook-a powstał zestaw narzędzi Facebook Moja Firma pozycjonowanie strony. Zawiera on wszystkie podstawowe narzędzia do prowadzenia reklamy, pozycjonowania strony i sprzedaży poprzez portal. Za jego pomocą możemy również przydzielać zakresy odpowiedzialności dla poszczególnych użytkowników, dzięki czemu sporą część działań na Facebook Moja Firma pozycjonowanie strony możemy outsourcować bez ryzyka, że niepowołana osoba dostanie się do części działalności, która jej nie dotyczy.

Jak wypozycjonować moją firmę na Facebook-u?

Użycie Facebook Moja Firma pozycjonowanie strony różni się od klasycznego pozycjonowania. Nie budujemy tutaj naszej rozpoznawalności poprzez słowa kluczowe, a poprzez ilość fanów, ich aktywność i relacje. Im więcej mamy fanów, tym większa szansa, że zostaniemy zaproponowani kolejnym. Jeśli fani są aktywni to dodatkowo poprawia nasze wyniki. Dlatego należy się skupić na aktywizowaniu ich, zachęcając do komentowania. Bardzo cenne tutaj będą komunikaty oparte na emocjach, niekoniecznie tak merytoryczne jak w wypadku klasycznego pozycjonowania.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *